en galen kväll

Okej.... Igår va de fullt ös medvetslös! Och idag mår jag väl, ja vad ska man säga, har iinte ont i huvet, mår inte illa, men kroppen är så där seg och lite trött. MEN de va kul igår! Dansade, pratade med gamla klasskompisar, dasnade, drack, dansade, klättrade på folk, ramlade i golvet, dansade, snodde glasögon, dansade, blev blöt om fötterna, dansade, dansade, åkte hem! Bättre än så kunde de ju inte bli. Dansade till och med med min kära pojkvän fast han säger att han aldrig dansar nykter. Men de gjorde han och de är jag glad för :) De va nog tur att han va med och körde så jag hade nån som höll koll på mig och nån som tog mig hem ;)

Sen blev de ju bil hem och den där vägen har nog aldrig varit så lång, mådde så dålig och kunde inte alls fokusera... Men jag klarade mig! Blev avdumpad hemma medans han körde hem Ida och Elin. Men jag hade ju ingen nyckel, ingen jacka och inga skor så va gör man då, jo sätter sig på en trappa bakom huset, i lite skydd från vinden och ringer en vän! Mins väl inte riktigt vad vi pratade om men jag rinde och fick inget svar, blev uppringd och hörde en riktigt trött röst i andra ändan! Så klart så ringer jag och väcker folk mitt i natten, bra där Johanna! Men vi pratade lite och de är alltid skönt att ha folk man kan ringa vilken tid på dygnet de än är, nykter/onykter och bara prata. Så tack för de! :)

Resten av kvällen behöver vi inte ens gå in på... Men jag mådde inte alls bra och körde på min vanliga taktik, spy så mår du bättre imorn! Fungerar alltid hur bra som helst! Ni ser jag mår inte dåligt idag! Wiho! Sen kröp jag ner under täcke brevid en djupt sovande väldigt söt kille :)



Du och jag, hur skulle jag klara mig utan dig? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0