ett låååångt inlägg!

Idag har jag ridit Millan, den söta lilla hästen! Red barbacka och Eva hängde med på Leika. De blev samma runda som igår men hon behövde röra lite på sig men tkr inte att hon gick så mkt bättre med sälskap, hon verkade liksom inte bry sig om att de va en till häst som va med... Men hon traskade på fin i skritt och ville gärna trava lite emellan åt :) Sen fick hon göra lite volter runt träd och de tkr hon är roligt, dom säger ju att om hästen får tänka så har den mkt roligare under ridturen och de stämmer verkligen! :)



Milan och jag innan ridturen igår. Hon ville inte riktigt stå still :p Och jag ser ju ut som en riktig köttbulle med sökerhetsvästen under och jackor på ;)


Millan pilllan, söthästen! ♥

Gail blev bara longerad idag. För igår blev de långtur och idag blåste de så mkt så va inte alls sugen på att hoppa upp i sadeln igen tyvärr... Men hon gick bra i longeringen. Travade på så fint så! :)

Lilla Gailen i sitt fina babyrosa fleecetäcke :) Min fina häst! ♥

Nu ska jag ner och tvätta ett vintertäcke som jag köpt till Gail eftersom att hennes gamla är så ofrächt! Har tvättat de fler ggr men ändå sitter de fast tjocka lager med päls i sömmarna och de är trasig lite över allt. Visst är de lagat så hon får ha de tills de går helt sönder innan hon får på sig de nya :)

Gamlingtäcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0