trötter

Promenaden med Carro blev lite halft misslyckad... Skulle gå på flygfältet med där va polisen och övade så vi fick ta en kort sväng där och sen upp i skogen på grusvägen. MEN eftersom vi bägge två är mörkrädda så blev de ingen lång bit där heller ;)
Vi fick iaf prata lite och de va riktigt skönt, de behöveds verkligen. Även fast vi inte alltid pratar om så djupa saker eller om just de som bekymmrar mig så är de ändå alltid skönt att bara få höra på nån som pratar och att få prata och nån lyssnar :)

Fick hem min film Rörelse utan gränser idag! Så nu ska de kikas på film och stretching för häst, hästmassage och lite mera smått och gott :) Får se hur länge jag kollar för är himla trött så kan hända att jag somnar under filmen ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0