Söndag igen

Helgen har varit riktigt fullspäckade med grejer och de har hänt endel.

Millan blev rädd igen vid sadlingen men nu har vi kommit på varför, lite jobbigt bara att de va tvungen att hända igen för att man ska veta vad de va... Hemskt! Men nu vet vi oh de går att lösa :) Så de har blivit två ridturer på henne i helgen.

Gail har fått tagit de lugnt så de har bara blivit promenader och lite longering. Men hon har blivvit lite tjock min lilla tös så får ta tag i henne snart igen när de börjar gå bättre med Millan. Så just nu får de bli diet på henne och motion så gott de går.

Inflyttningsfest i Harshamn igår. Kul att träffa lite folk men synd att de inte blev så mkt dricka för min del... Fick prata av mig endel och fått bekräftat att de inte bara är jag som tycker på samma sätt... Men vi får se hur de blir, de kan bli komplicerat de här, men hoppas på de bästa, vill inte ge upp de jag har nu för allt i världen!


Millan på ridtur


Mina två små busar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0