jag klarar allt

Efter två riktigt jobbiga dagar både jobbmässigt och med en massa annat så har den här dagen varit riktigt bra! :) Jobbet gick strålande, eller de gick väl inte riktigt lika bra som de brukar rent teknikmässigt, fick slita lite för ordrarna men Tb mässigt var de riktigt bra.

Hade lite snack med min kära igår så de önskade helgplaneran ändrades lite, men inte alls till de sämmre! Ska man inte göra en grej dyker alltid en annan upp! Så imorn blir de fest i Östhammar med alla "gamal" festkompisarna, ska bli hur kul som helst!! Har verkligen saknat våra rätt spårade fester som vi haft! ;) haha :p Så imorn får de gärna spåra igen :) Sen blir de en hel del hästpyssel i helgen och även kanske lite fix med vårens projekt? Men de får vi se ;)

Har umgåts lite med min kära lillebror ikväll också! Han är söt den grabben!! :) Haha önskar att vi kunde umgås lite mer än vad vi egentligen gör... Men de är svårt när man har jobb, pojkvän och hästar de tar liksom lite tid... Men de ska nog kunna bli lite ändring på de framöver! :)

Nu ska jag kika lite på Rörelse utan gränser med tanke på att jag här om dan somnade efter typ 20 min ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0