fredag 18 november

Ja igår blev da Artur och Minimojerna igen, då vade 3an som gällde! Jag höll mig vaken nästan hela filmen, missade bara typ 10 min mitt i nån stans ;) Sen va jag så sjukt trött så jag somande nästa på en gång och imrse råkade jag försova mig också... Så jag höll nästan på att glömma, de jag tänkt dricka ikväll, hemma hos Tobbe. Men kom på de i sista stund så fick rusa in igen.

Så stressade resten av morgonen och packade, fixade matlåsa, duschade, klädde på mig åt frukost på mindre än 50 min! Bra jobbat där!

Men jobbet har gått bra nu på morgonen iaf ligger på 4000 nu innan lunch så de är perfekt :) Behöver bara lägga några ordrar till nu på em så är mitt mål nått :) Skönt de för sen ikväll bli de party party med grabbsen! :) Och sen kommer min underbara och hämtar mig, antagligen när jag är som fullast och knappt kan gå ;) haha nejdå så illa ska de inte behöva bli! Bara lite lagom så man blir på bra dans och fest humör :)


Va skulle jag göra om jag inte hade dig? ♥


Nu ska jag upp till sofforna där uppe och sova lite innnan de är dax att börja jobba igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0