en kort sammanfattning av helgen

Jodå fredakvällen blev riktigt lyckad! Drack väl lite för mkt på förfesten men de gick ju bra de me ;) Sen va de bara å köra på och dansa loss! Kul, kul, kul! :) Sen kom min söta och snälla pojkvän och hämtade oss :) Kom hem lagom tid så de va skönt de.

Lördan så va de lite fix till hästarna. Och sen två ridturer. Sadeln passade perfekt på Gailen. Men när jag skulle prova den på Millan så blev hon rädd, och då lyckades hon göra så att sadelgjorden sprack... Så de får nog bli barbacka på henne ett tag till! Men måste fixa en ny gjord...
Sen va de fin-middag hemma hos mig och sen pös vi över till fam Kalrsson och kollade på tv, snackade och käkade lite chips :)

Och idag har vi bara tagit de lungt fram till typ 2 sen skulle jag ut och rida men då börjadede såklart regna... Typiskt, så de fick bli lite longering ist... Nu ska jag snart upp och duscha lite sen käka mat och senare blir de film!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0