de blev ängre än vad jag tänkt - sorry! -

De är sjukt vad veckorna går snabbt! Nu är de tisdag igen och imonr är de onsdag sen snart helg. De bara rullar på så man knappt hinner med.
Men idag har jag iaf inte haft så mkt för mig alls! Har varit på jobbet såklart och de gick faktiskt riktigt bra idag 6700, så de känns bra att man kommit upp på en bra nivå igen :)

Sen köpte jag en massa fin glas idag också, rödvins, vitvins, champagne och vatten/whiseky gals. Hur fina som helst, ska ta lite kort och kanske lägga upp lite bilder på de imorn :)
Och duktiga jag idag då, skulle hämta kartongerna med glasen ner i källarn och då hade jag plånkan med mig ner, så jag la i den i en av kassarna och sen kom Tobbe och skulle köra hem mina glas till mig när han ändå skulle hem (jag skulle jobba längre) så då följde den med hem med pengar busskort och hela faderuttan...
Fick ett litet telefonsamtal av honom sen att plånkan låg i påsen och jag som skulle köpa en väst av en tjeje som skulle komma med den till Dialect...

Så va gör han då min snälla pojkvän, jo han kör tillbaka till Östhammar bara för min skull! De är min kille de! Snällast i världen :) ♥ Sen satt han och väntade på mig tills jag jobbat färdigt, så söt! :)

Nu när jag har kommit hem har jag snackat med Carro och käkat lite. Hon drar ju till Afrika i en månad, så hon drar på torsdag så måste ju hinna snacka lite med henne innandess. Snart blir de sänggång och sova sova sova. Eller ja först ska de väl pratas ut lite....


Efter den långa ritten från Drällsbacken hem till Vattensta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0