Char är att få svaret ja utan att ha ställ någon bestämd fråga.

Jobbet gick riktigt bra idag! Kul när de är så :) Känns bara lite jobbigt ibland när andra inte mår bra och de gör att de inte kan prestera så bra som de brukar göra... Lite tråkigt, men så va de ju för mig för någon vecka sen också och de är verkligen inte lätt att fokusera på säljet när de är saker i privatlivet som inte alls är bra eller som de ska...
Men de är bara att bita ihop och kämpa på så vänder de alltid tillslut! :)

Nu sitter jag och kollar runt lite på datan, lyssnar på musik, messar med Rebecca och skulle egentligen vilja vara ute med hästarna på tur och prova sadel... Men jag+mörket=sant så de får väl kanske lbli i helgen ist för imorn ska jag vara barnvakt och fredag blir de fest med Dialectgrabbsen ;)

Så i helgen kommer de bli lite hästfix + ridturer + promenader. Ska också kanske åka på ett litet besök och se om jag kanske kan fixa ett litet extra jobb här i vår ;) men mer om de senare! :)

Nu ska jag kanske plocka undan lite kläder om jag orkar (vilket jag antagligen inte kommer göra) och sen ska jag ducha!! :)


Min fina älskade Gail som snart (6mån kvar) ska bli mamma!! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0