vad har jag gjort nu?

Är så grymt less på skolan och allt som ska göras... Sitter med biologilabben nu och hoppas på att jag ska bli klar med den idag :) Men vi får väl se, tänkte läsa igenom allt i böckerna och sen börja skriva lite smått så får jag se hur långt jag kommer idag. Vill ju egentligen sitta ute i solen men då tappar jag bara ännu mer focus... Bara jag blir klar med endel så löser sig resten säkert :)



Vill att du ska svara så jag vet. Skiter i om du är sur, jag vill bara ha ett svar. De är absolut de enda jag begär. Men är de som jag tror så är de bara löjligt, för alla har ansvar för egen framtid och jag vill inte dra på mig ännu mer skulder bara för din skull. Jag vill kunna leva. Visst är de tråkigt om de bli såhär mellan oss men de är inte mkr jag kan göra när du inte ens vill prata med mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0