pluggar in i de sista

de gick ju inte så himla bra att plugga igår... låg och läste och sen vaknade jag av att Matilda ringde vid typ tio över 7. Kändes inte så bra då men nu idag har jag lyckats blivit klar med bokrecensionen till psykologin och den är till och med inskickad :) Så nu är de bara en enda sak kvar att göra innan skolan äntligen är slut för alltid!! (iaf tills jag bestämt mig om jag ska plugga vidare lr inte) och de är ett stort och antagligen mega svårt biologiprov imorn.... men de ska jag börja plugga till alldels strax. Tänkte läsa alla sidorna i boken och sen köra på anteckningarna så får vi se hur de går :p Ett G är de enda jag vill ha så de ska nog inte bli allt för svårt ;)

Ska iväg till Tobbe lite senare för tänkte ta ut Gail en stund för hon kan behöva röra lite på sig och jag kan behöva tänka på lite annat ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0