Har väl egentligen inte riktigt tid...

... med de här men skit samma de va några dar sen jag skrev så får väl skriva lite iaf :p
I tisdags fyllde min söta lillebror 16 år! Så de blev de fika och tårta och grejer :)

Igår va ja goch sandra ner till Frötna gård för att kolla på jobb men de visade sig att de antagligen kommer bli praktik till en början så nu är ju frågan hur vi ska göra... Men en bra sak är iaf att jag kom in till Hööks och fick köpa en sadelgjord åt Gail och sen bev de en grimma, schabrak och lite insektsmedel också ;)

Och ikväll är det skiva som gäller och inna de så ska jag ut med Annso och ungarna till Gail och sen til Matilda för lite förfest :) De blir nog skit bra tror jag, bara jag kommer ihåg allt ;) Så nu ska jag försöka hitta nått att ha påmig och försöka hitta allt jag ska ha me och packa ner de utan att glömma nått... kan bli svårt ;p


Vi är rätt så oslagbara!! ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

klart vi är oslagbara! (förresten så börjar jag tröttna på den där bilden)

2011-05-06 @ 23:23:06
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0