grym helg!

Våran skiva blev verkligen lyckad och de är nog något jag sen kommer glömma!! God mat, bra tal, fina skålningar (särskilt min och Troys) tre underbara klasser och en himla massa sprit ;) Allt blev faktiskt perfekt :)
Hemgången var väl inte lika stilig men de va inte mig de berodd på den här gången utan min syster ;p men vi kom hem tillslut iaf så de ska jag inte klaga på.

Kryssningen va också riktigt rolig och där hände de ju också en himla massa grejer och folk försvann och jag gick vilse miljarders med gånger men de löste sig tillslut :) Skönt med ledig dag igår så man kunde plugga lite och ta de lite lugnt och inte bara stressa ihjäl sig  :)


innan skivan

under middan



dax för efterrätten


middan på kryssningen


Truls på förfesten


förfest


åbo


on the dancefloor!


trubaduren him self ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0