för mkt att göra

Sitter i bibblan alldeles sj och vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt som borde vara klart... Har idag på mig att läsa ut en bok + skriva en rapport på den. De borde jag väl hinna men jag måste också hinna med att hitta nått att ha på mig på skivan och sen dra dit mid 9 bussen, men de borde gå!

Imorn ska jag skriva klart min jobbiga biologirapport och den måste bli klar då annars är jag körd! För de är då den ska in och Maria brukar ju inte bli så glad när saker inte kommer in i tid...

Sen är de kryssningen i helgen och då kommer jag ju inte hinna med nån ting.... men måndan är ju ledig så då ska jag skriva 2 filosofi uppsatser och en religions uppgift.
Nu gäller de bara att jag håller mig till den här planen så kanske de funkar. Hoppas, hoppas!

Nått som är riktigt jobbigt är att jag inte riktigt haft tid att rida Gail fast hon skulle ju iof få vila tills hon fick skor hade jag bestämt men nu har hon skor... men hon kan få vila i helgen de kan inte skada :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0