de börjar lida mot sitt slut och man känner pressen och stressen

Har kollat upp en riktig stilig hingst åt min lilla Gail så nu får vi se om de blir ett föl till nästa vår :) Har hänt lite tråkiga grejer också för hon har fått en spricka i båda framhovarna, men får se vad hovslagaren säger på onsdag. Hoppas på att de går att fixa med bara ett par skor!

Imorn är de historia prov och än så länge kan jag väl inte direkt påstå att jag har pluggat så värst mkt, så får väl sätta igång snat om jag ska bli klar med alla frågor och sen hinna lära mig dom... Och imorn är de också plugg som gäller då ska jag skriva biologirapporten och hinna läsa ut psykologi boken. Fult upp med andra ord. Har hur mkt som helst som ska vara klart den här veckan men jag kommer aldrig att hinna... :( Sorgligt men sant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0