vart tog dagen vägen?

Idag har jag inte gjort mkt alls. De har varit en sån där dag när tiden bara har försvunnit och jag inte vet vad jag gjort riktigt.
Kollade på vasaloppet imorse. Åkte hem med Eve och hjälpte henne bära lite grejer, va hem och åt. Åkte ner till Barbro och va där och fikade och så till efter 7 nång gång. Sen har jag inte hunnit med så mkt mer. Känner att jag skulle vilja hitta på nått nu men vet inte vad.
Klockan är ju ändå bara lite efter 8 så skulle ju kunna göra en massa! Men just nu är inte humöret på topp heller... Jag blir så irriterad på mig sj när jag springer runt och tänker alldeles för mkt... Fattar egentlige inte vrf jag blir de men samtidigt så vet jag mkt väl.... Aja, orkar inte babbla på en massa om de så nu skiter vi i de och så kollar vi på Solsidan istället!

Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0