helt omöjligt

Fy fan! Biologiprov imorn och jag har väl inte riktigt pluggat så mkt som jag egentligen borde ha gjort... Men grejen är den att de går liksom inte in, fattar inte hur de kan vara så komplicerat....!
Käkade iaf middag med Sandra, hur gott som helst! Och sen blev de lite prat med henne och Carro. De är verkligen kul att känna att man kan hitta nya personer att umgås med, lite förändring skadar ju inte. Två riktigt härliga brudar! :) Tror nog att resten av terminen kommer bli riktigt toppen, gäller bara att hitta motivationen till att plugga, igen, då skulle nog allt vara perfekt.
Imorn är de alltså prov, äckel-fysik, lunch och historia. Sen ska jag ut och rida lite. Sacja behöver få röra på dom gamla arab benen ;)
God natt, nu ska jag försöka lära mig hur räkor andas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0