förvirrad dag

Provet gick väl sådär, hoppas på att jag blir godkänd! Annas har hela dagen varit rätt så kaos och jobbig faktiskt... fattar inte att allt alltid ska krångla till sig för mig. Får så dåligt samvete!!! Hatar sånt! jag har ju egentligen inte gjort nått men ändå så känner jag mig som världens sämsta människa :(

Varit ute en sväng på lilla Randver. De gick bra som vanligt men han va lite stel i vänster sida men han blev mjukare efter ett tag. Vi jobbade i skritten med tempoväxlingar och med mjukgörande, de tar emot lite att bara hålla skritt när han är så där pigg men man kan ju inte alltid rejas runt som vildar ;)

Väntar på att Sandra ska svara på mitt sms så kanske de blir en promenad ner dit sen och så väntar jag på att lilla mami ska bli klar med semlorna!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0