aha

Jag är inte precis en sån person som visar min känslor tydligt och jag springer inte runt och berättar för folk hur mkt jag uppskattar/hatar dom och så... Jag har nog lite svårt att verkligen säga vad jag tycker och vill, men de va inte de alls dehär jag ville skriva!! Jag ville skriva att jag precis såg en bild av en kompis, eller kompis och kompis enligt mig är vi iaf kompisar. När jag såg bilden så saknar jag människan, har inte tänkt på de förr men nu... De känns verkligen att de är nått jag saknat och att jag  just kom på vad det var! Helt otroligt... men de är inte mkt jag kan göra nått åt nu utan de är bara att vänta och vänta!!

Kommentarer
Postat av: Denise

Sv: tror jag hittade dig när du hade kommenterat på nåns blogg :) Kul att du gissade på hans vikt. kan avslöja att han vägde 415kg. Så det va inte jättelångt ifrån. själv trodde jag att han skulle va mkt lättare :P

2011-03-01 @ 22:53:15
URL: http://denisemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0