inte helt perfekt

Jag vet att jag borde vara rätt nöjd med mitt liv egentligen. Tagit studenten med bra betyg, har egen häst, en massa underbara vänner, fin pojkvän och en stor livlig familj. Men de är ändå inte bra... De är nått som saknas eller snarare två saker som saknas. Ett körkort skulle kännas så himla bra, men jag är rädd för att ta de. Ärligt talat så är jag livrädd för att inte klara av att ta de. Vill inte vara en sån som bara misslyckas, för alla säger ju "om du klarade skolan så ska du väl klara körkortet också"
"för dig som är så duktig så ska de väl inte vara nått problem med att klara de"

men de är just de som är grejen, att bara för att man har varit så "duktig" så känns de jobbigt när folk har så höga krav på en...
Nummer två som skulle kännas väldigt bra, de är att ha ett jobb. Ett ordentligt jobb som jag triv med och som jag vill gå till och där jag kan få jobba 5 dar i veckan men ändå inte lessnar utan får göra olika saker och utvecklas inom de.


Kommentarer
Postat av: Matilda

vet inte hur mycket det här hjälper men jag trodde inte heller att jag skulle klara körkortet men det gjorde jag! till slut går det (även fast du har lust att spy på bilen ibland)



åhhh, saknar england!!

2011-06-23 @ 23:00:46
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0