I´m home!!

Ja då va de så att jag just nu sitter i min egen sköna och underbara säng :) Så ja, jag har alltså lämnat Frötuna... visst känns de lite tråkigt för hade hoppats på att få lära mig en massa och ha de riktigt roligt där i sommar. MEN de blev inte riktigt så. Hemlängtan va enorm, grät i 2 dar i sträck + att jag inte somande förrens 4 på natten, jobbade i princip ensam hela tiden (vilket inte gjorde de bättre då de enda jag tänkte på va dom här hemma), fick bara göra skitgörat som dom andra inte ville göra.
De värsta av allt var ensamheten, sitta och äta frukost ensam på morgonen i en str och tom lägenhet, laga middag, äta middag själv, inte ha någon att prata med på hela kvällen... De passar inte riktigt mig, jag behöver folk runtomkring mig för att fungera så är de bara!

Hoppas på att de kommer bli en bra sommar ändå! Hitta lite jobb, vara ute och rida lite, va med Tobbe, träffa alla, vara ute i Berkinge, ha fina sommarkvällar ute i Öregrund och en massa massa mer :)



nu ska jag krypa ner under täcket och sova riktigt jäkla bra! ;)
Gonatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0