full rulle

Just nu känns de som om allting bara rullar på. De har varit fullt kaos i några dagar eftersom att allt har hänt på samma gång.
Som idag, vi drog iväg kl 6 imorse för att åka till hingsten mad Gail eftersom att hon brunstade igår kväll. När vi väl va där och klev ur transporten så brunta inte hon inte, då va de bara å packa in hästen och åka hem igen.
Kom hem stax efter 8, gjorde ren transporten, käkade frukost och sen så ringde telefonen. Då va de säljchefen på Dialect som ringde och han ville att jag skulle komma på intrevju idag. Så jag fick skynda hem till mig och duscha och byta om och sen ta nästa buss till Östhammar.
Väl där fick jag vänta ett tag och sen pratades de på. Han va hur trevlig som helst och jag trot faktiskt att jobbet är något för mig! De är väl inte de mest välbetalda jobbet men de skiter jag i, de är ett jobb och de nöjer jag mig med :)
Nu ska jag bara lyckas skriva ett bra mail till honom om vrf jag vill jobba där så får jag väl se om jobbet blir mitt ;)

Får väl försöka skriva klart de nu för om en timme ska jag iväg till Mattssons och jobba lite. Sen får jag väl se vad kvällen har att erbjuda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0