alla dessa bekymmer

De har inte hänt så jätte mycket som här dagarna.
  • Har bokat körlektioner inne i stan
  • har varit till stan och handlat skor och grejer till Gail
  • har ätit jordgubbstårta
  • har sovit, varit ute på kvällsliga äventyr
  • köpt inlines
  • sökt en massa jobb
  • lärt mig nya saker
  • registrerat mig hos arbetsförmedlingen
  • sagt att jag ska städa men har inte gjort de än...
  • läst i kör-teoriboken
  • insett att jag är helt värdelös
  • funderat på allt man skulle vilja bli men alldrig kommer kunna bli
  • cyklat
  • önskat att jag valt en linja så man hade varit nått när man gick ut skolan


Kommentarer
Postat av: Matilda

om du är värdelös så är jag inte ens värd att nämna, du är bäst tjejen! <3

2011-06-15 @ 23:04:53
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0