veckan som varit

De blir inte mkt skrivet här inte... tänker på de många gånger men sen blir de bara inte av... Men får väl helt änkelt köra en lite uppdate.

Pappa fyllde 60 i lördags och de firades ute i Berkinge men tårta, god mat, en massa vänner och bekanta och så klart lite att dricka också ;)

Tobbe har fått pappas gamla husbuss (som stått sen 70-talet) som han ska renovera, ännu ett projekt :p

Gail är garanterad dräktig så de blir föl i sluten på april/början av maj =)

Har fått två helt nya och fräscha flugtäcken till Gail idag. En snäll granne gav bort dom till mig! Dom är typ värda mist 500st, snacka om snäll!!! :)

De har gått riktigt bra på jobbet den här veckan, en toppen vecka med en riktigt superfredag som avslut över 5000 i TB :D



pappa

Alla syskon+pappa. Carro, Eve, Pappa, Annso, jag och Alex

jag och Tobbe ♥

lite senare på kvällen och lite mer onyktra

ja, vad ska man säga... de är inte som de ser ut!! Utan min kära syster knuffade ner mig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0