full fart med allt!

De va bra länge sen jag skrev nu. Men de är inte lätt att hinna med när man jobbar 9-18 varje dag och sen på kvällarna och helgerna försöker vila upp sig och ha roligt :p
Jobbet går iaf bra och har sålt några telafoner och en massa abonemnag :)
Gail har sommarvila för tillfället och går i ny hage med nya kompisen Millan, en söt american paint horse :)
Annars är väl allt som de ska och de rullar på som vanligt. Blev ingen körlektion förra veckan för läraren va sjuk och nu är hon på semester så nästa vecka blir de med nån anna nisse  ;) vill så gärna ha de där jäkla kortet snart!!!
Vecka 31 har vi bokat in en trip till Gotland. Kommer nog bli hur bra som helst tror jag :D ska bli riktigt roligt!

Och nu på lördag fyller ju pappsen 60 år och de ska firas ute i Berkinge med fin mat, tårta och en massa släkt och vänner. Så de har väl varit lite pyssel inför de nu i dag. Men mer kan jag inte säga, bilder åker kanske upp senare ;)

Nu ska jag lägga mig och sova och vänta på att Tobbe ska komma ut också :p
Gonatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0