fixat och donat

Hade riktigt bra flyt på jobbet igår, 7100 i Tb och jag är hur nöjd som helst! Idag gick de inte lika bra eftersom jag va tvungen att dra iväg vid 12 för att ha körlektion inne i stan. Hade typ helt glömt bort de... men 2500 blev de iaf så de är ju ok ändå.
Jobbade lite mer när jag kom hem men de gick inte så himla bra... sålde några abonemnag iaf och de är ju alltid bra :)
Sen drog jag igång med tvättandet och har hunnit med 3 maskiner och den 4e borde vara klar nu, har strykt lite av de som behövdes och så har jag städat rummet, toaletten och hallen. Dammat, och dammsugit så känner mig riktigt duktig nu :)
Ska alldeles strax springa ner och kolla om tvättmaskinen är klar och sen blir de en snabb dusch innan jag ska sova. Är riktigt jäkla trött nu så de vore bra jäkla skönt att få sova!!


Gail med hennes nya kompis Millan. Har tänkt lägga upp bild på henne länge men de har ju inte riktigt blivit av, men så här ser hon ut iaf :)
Gail har gått på vila nu sen hon va hos hingsten i princip så efter Gotland så kommer jag ta tag i henne igen för då har hon vila i drygt en månad så då blir de hårdträning igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0