trött på de här

Då har vi varit ner till solängsgatan och firat Niklas. Mamma och pappa har åkt iväg på bio så nu är jag barnvakt åt pojkarna, inte direkt de roligaste. Men funderar på om jag kanske ska slå på en film och krypa upp i soffan och bara slötitta...

Har varit glad hela dan men just nu känner jag mig väldigt seg och uttråkad... Skulle vilja göra nått ikväll. Spelar inte nån roll vad egentligen bara nått annat! Är så trött på att kvällarna alltid slutar likadant... Så snälla nån hjälp mig!!!

Kommentarer
Postat av: sofie jansson

Nej precis.. Det är verkligen inge roligt :( Ja det hoppas jag med! Tack:)

2011-01-23 @ 18:46:45
URL: http://sofieslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0