sämsta skoldan, men fokuserar på de roliga nu!

Är så sjukt jäkla jätte taggad till imorn, knut på torsda, sova på freda och sen knut på lörda igen!! Kommer bli så jäkla bra imorn alltså :) Jag längtar!!!!
Knut kommer bli fantastiskt roligt och lörda också!


Förra året va de riktigt roliga och hoppas de blir lika roligt i år om inte bättre ;)


De finns bara en som du, en som får en att kännas sig hur dålig som helst. Fast man kanske egentligen är riktigt bra. Men du har konsten att lyckas vända allt de positiva till något negativt så fast man gjort nått bra så är de skit dåligt. Så vill jag inte ha de! Jag vill gå min egen väg och hellre lära mig av mina misstag än att bli nertryckt pga mina framgångar... Men just nu kan jag inte göra nått, jag får vänta tills jag kan och då ska jag verkligen visa dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0