man kan inte jobba ihjäl sig

De va kallt som satan imorse men viking som man är så tog jag en ridtur iaf. Red barbacka så de blev varmt ändå. Mockade och fixade och sen åkte jag till skolan för att ha två helt värdelösa lektioner vi gjorde inte mkt alls eftersom att 9orna va där och skulle vara med oss...
Men gick till 1 så de va riktigt skönt. Hittade Simon som också skulle hem så fick sällskap vid bussen, alltid lika trevligt:)

Tog ut Kolan på en lite ridtur och sen va de Fabbes tur. Kallt och jäkligt! Sen tog Alex och jag in R och S, vilket gick lite bättre idag men R jäklas fortfarande och vill helst inte bli fångad... men de gick och dom kom in tillslut.


Sacja och Alex

Nu ska jag plugga lite och sen kolla på en film lite senare. Ibland behöver man slappa också.Harju håll igång hela dan, mockade och utsläpp imose och red lite, skolan, insläpp av hästar i stallet, red 2 hästar, tog in R o S. Så jag tycker nog jag är värd lite vila ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0