ensam men ändå väldigt glad

De blev en helt perfekt dag. En riktig blandning av precis allt! Lite hästar, mockning och ridning imorse sen gick jag till Lyktan med Anna och Emma för vi skulle göra vår observation till psykologin. Vi gick upp till skolan och hade filosofi i en timme. De finns inget skönare ämne, de är så himla skönt att få fundera över alla möjliga konstiga frågor ibland! Släppa allt anat och verkligen fundera och fantisera :)

Käkade riktigt god mat med hela familjen och sen åkte jag iväg till Sandra och vi tog en promenad med lilla K och sen var de ju Let´s dance ;)
Igår anmälde jag oss till en tappsko kurs och vi får väl se hur de kommer gå, har en känsla av att de kan bli en hel del skratt ;)

Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa lite i Sofies värld. Underbar bok! Imorn blir de lite ridning, städning och kanske lite plugg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0