en annan dag

De har varit en lite annorlunda dag idag men de är riktkigt skönt när de händer lite annat! Va på promenad med Eve, Alex och Tila imorse och sen va jag hem till Lotten för att ställa några sista frågor innan dom drar iväg till Thailand ikväll. Så snart har jag hästarna för mig sj i 2 hela veckor!

När jag kom hem så drog Alex och jag ut på en första tur med skotran och duktitga som vi är så lyckades vi såklart välta lite ;) hehe så pappa fick komma till undsättning, haha tur man har honom ibland :p
Sen körde vi en sväng till och efter de drog jag ut en sväng sj och de va mkt enklare poch roligare! När jag kom hem den gången så skulle ju såklart Eve ut en sväng också så jag va tvungen att följa me.
De föärsta kvinnan gör är att köra rakt in i den största snödriva på gårn xD haha men sen gick de bättre :p
Hjälmen va på och de va väl tur de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0