what a beautiful morning

svin kallt ute nu! 27.9 minus när jag gjorde stallet imorse. Men de gick bra, så länge man rör på sig är de ju inga problem.  Men solen skiner iaf och de ser hur fint ut som helst :)  Har precis plockat ihop lite bilder som jag ska skicka över till Reija och se om hon vill göra en ny bloggdesign åt mig nån dag =)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen höra av mig till Sandra och se om vi ska hitta på någe idag nu när jag är "ledig" i några timmar. Känner att jag behöver göra nått lite annat för att koppla av åtminstonne en gång detta lov...
För de har ju inte blivit mkt "lovgrejer" gjorda inte.

inte lätt att fota när hästen inte står still... ;)




Kommentarer
Postat av: Issandra

Snyggaste bilderna i stan!

2011-02-25 @ 11:07:17
URL: http://issandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0