johanna, hallå?!?!

Sitter hos Eve och hon gick precis och la sig så nu sitter jag aldeles ensam i soffan och kollar på nått kasst på tvn.... Men de är inte så synd om mig för sitter och snackar med en massa folk som jag inte snackat med på hur länge som helst!  Have some catching up to do ;) Så nu väntar jag på lite besök från alla världens hörn :)
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Funderar lite på vad jag ska göra efter studenten, jag har ju min praktik hos Hagander men sen då? Vad ska jag göra sen? Ska jag åka till Italien, Island, Frankrike eller ska jag vara kvar här hemma? Och värst av allt hur ska de gå med alla andra, vill inte tappa kontakten och vill inte att alla andra ska ha roligt och festa och leva livet medans jag är ute och jobbar och sliter... visst de där kändes som en väldigt egoistisk tanke, men jag vill ju bara vara med och vara med. Jag vill inte bli bortglömd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0