kall men ändå underbar dag!

Haft en sånn där riktigt bra och relaxig dag (om man nu kan säga så) Haft 2 slappa lektioner och möte om englandsresan :)
Käkat finmiddag med Sandra och varit och tagit in lite hästar och nu blir de snart plugg... En alldeles perfekt alla hjärtans dag lr hur??
Men känner att nån gärna hade fått kunnat ge mig en ros lr en chokladask bara för att jag är jag och för att jag är så himla bra! Men nejdå, inte lilla Johanna heller hon fick köpa sig en egen kexchoklad på vägen hem... ;) haha

Men de har iaf varit en bra dag och de känns sjuk bra och nu ska jag avsluta den på ett väldigt dåligt sätt nämligen med en massa tråkiga biologifrågor... men är man en naturare så är man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0