hehe en helt onormal dag

Sitter vi mamis och pappis data. Har precis ätit lite pannkaka <3 finns nog ingen godare!! Så nu är jag nöjd och glad o mätt. Ska allels strax börja skriva på mitt filosofi arbete och sen ska de pluggas lite psykologi.
Och så sitter jag och väntar på att mamma ska åka till Östhammar så jag kan få skjuts till Ida and the family. Där ska de bli lite snack och förhoppningsvis lite plugg med :p

Haha hittade några bilder på mig och Christian från i somras. Vi är inte särskilt normal alla gånger ;) haha men jäkligt kul har vi!! :D


**************

Hoppas att allt löser sig nu och att allt blir lika bra som de va, om inte ännu bättre!!

Kommentarer
Postat av: Issandra

Awsome bild där! Haha, ja fii faan va sctiligt!

2011-02-12 @ 19:33:29
URL: http://issandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0