#?/@£#!§!!

Allting går ju bara åt helvete!  De har varit ett riktigt pissigt lov än så länge och inte fan lär de bli bättre! Är så less på att man aldrig duger till nått och hur bra man än jobbar och verkligen kämpar så är de ingen som blir nöjd och tycker man är duktig. Nej, man är bara värdelös och oduglig.
Alltås jag är så arg så jag inte alls vet vad jag ska ta vägen... Men snart är de slut, jag har bestämt mig för de. Jag tänkter inte slava längre och få dåligt samvete bara för att jag inte är perfekt och klarar av precis allt! För första gången ska jag säga ifrån och de blir ordentligt!
Kommer säker sakna de ibland men de kommer bli så skönt att slippa alla måsten!

Nu ska jag försöka få tag på Sandra och höra om vi ska ta en lite ridtur på hästarna om ett tag och sen ska jag hem och sova lite eller kanske hem till Ida och sova lite.... hmm, vi får se hur de blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0