en till ledig dag

Så jäkla skönt att vara ledig, ibland så kommmer snön verkligeprecis när de är som bäst! Bussen kom inte imorse och sen fick jag reda på att alla lektioner va inställda så jag åkte hem till Eve och vi snackade lite och hade lite inflyttningsfika =)
Nu sitter jag bara här och degar framför datorn men ska alldeles strax ta mig ut och föröska få igång skorten så jag kan åka hem till Ida en sväng. DE gäller bara att den startar!!

Sen ikväll ska jag väl inte göra så jäkla mkt, vill göra en massa men de finns ju som sagt ingen som vill göra nått med mig xD haha va synd de är om mig, känner verkligen hur jag bara klagar ochh tycker synd om mig sj haha :p
Nej nu ska jag försöka bli lite gladare och rejsa lite med skotran min ;)

ha de så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0