arg och deprimerad!

De gick bra att ta mocka och fixa idag trots att de va så kallt. Tog t.o.m en lite ridtur på R. Han gick på och va pigg och glad och inte brydde han sig ett dugg om att vi mötte några älgar inte. Nejnej, han bara traska vidare.

älgarna!!!

Och inte har jag gjort de jag tänk att jag skulle gör idag, de är som vanligt de... SKulle ha, städat rummet, tränat, pluggat och ridit S. Men har inte riktigt hunnit med. Får ta ut S en sväng imorn ist ioch kanske kan städa då med, har ju ändå inte planerat in nått spec inför helgen så... Skulle gärna vilja göra nått, men vad? De är ju ingen som vill hitta på nått roligt...
Får väl helt enklet sitta instängd på mitt rum och plugga hela helgen... JAG LIDER!!!!!!!!!!

Ska väl gå upp på mitt rum och försöka hitta på min fysikbok så jag kan skicka in fysikrapporten som skulle ha varit inskickat för typ 2 veckor sen ;) haha


Tur att man har hästarna iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0