27e dec 2011

De har varit en fotograf här tidigare idag och fotat lite inför ett tidningsrepotage, får väl se hur de blir senare när den komme rut här i februari.

Nu på em ha rjag mest fixat lite med bilder, kollat upp lite grejer på datan mm, alltså inget direkt krävanade ;) Men snart ska jag iväg till grannen och ut i laggårn, lite slitsammare de vill jag lova ;) Men kul att få göra nått efter all denna julmat!

Senare kommer Tobbe hit och då blir de del 3 av Harry Potter, fången från Azkaban om jag inte minns helst fel, som ska ses :)

Måste planera i lite mer fix för mitt kära jullov ockås men har lite på g men måste bara hitta på nått sätt att klämma in allt på mindre än 2 veckor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0