äntligen kommer bilderna upp!!

Nu kan jag äntligen försöka lägga upp lite bilder från helgen när jag va ute och red på Randver. För nu har jag min data + internet! Riktigt nice :)
Men jag fattar inte vrf jag inte kan ladda upp bilder på fb.... men men de ska väl gå nån gång de me :p

De gick rätt skapligt på jobbet idag, 4000 i Tb blev de och igår blev de 8700. Så de blev ett bra avslut på den här månade i alla fall så hoppas på lite bättre lön nu i september :)
Har varit ute och gått med min lilla ängel idag också! Gick upp till Kilby dammen och tillbaka, tog typ 45 min så vi fick röra lite på oss bägge två idag ;) imorn är de ridning som står på schemat!

Vädret såg inte så lovande ut till en början...

...men de blev riktig fin väder ändå :) här är det tölt som gäller (fast han har lite för utsträckt hals och går inte riktigt under sig som han ska, men han är inte i form just nu så man ska inte kräva allt för mycket ;))

Blev lite närbilder också :)


Lite mer tölt


Carro och jag ska ev fota och greja lite emd både Gail, Leika och Randver på söndag. Kommer nog bli riktigt roligt :) Hoppas på några riktigt fina bilder :)
Nu ska jag försöka få iväg alla min bilder till den nya bloggdesignen så Reija kan få fixa till den. Ska även vänta på att Tobbe ska komma hem... Han är ju och tränar som vanligt och idag är de till och med extra lång träning eftersom de börjat på kickboxning nu också :p Så de är bara å vänta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0