riktigt uselt

inte fan funkar de att lägga in bilder från telefonen till datan och inte går de at installera haspen från jobbet heller!! Bli så himla irriterad!! Jag är fortfarande sjuk och mår inte nå vidare bra... de gick inte alls bra på jobbet heller.
En lite sammanfattning på de hela är helt enkelt att degen har varit riktigt dålig, med andra ord helt ur kass!

Tobbe är och gymmar nu och sen ska vi ut till mamma, pappa och resten i berkinge. Blir e riktigt lugn kväll för mig kan jag säga, men visst är de skönt att komma ut dit och bara ta de lugnt.

Imorn får jag se lite vad som händer med tanke på hur jag mår. Men en ridtur skulle inte sitta helt fel, vill ut och rida lite så hon får röra på sig för nu ska hon få ny hage med ännu mer gräs! Vill ju inte att hon ska bli tjockare än vad hon redan är!!! Så de blir nog en sväng på henne och sen en lite tripp till Bärby för att kolla på saluhästvisningen :) dom har ju så många fin hästar :) För kvällen är de inget planerat än, Matilda vill ut i Öre men känner inte riktigt för de när jag varken har pengar och är sjuk... Annars kanske de bara bli en mysig hemma kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0