ingen bra dag!!

De har inte alls gått bra idag på jobbet... men kom över budget iaf och de är ju huvudsaken de! Så de blev 2700, alltid nått. På em började jag må dåligt, fick ont i huvudet och kände mig varm. Jag som hade tänkt träna med så blev de ju inte riktigt... Kom hem och kollade febern och den va ju på 38 så de va ju inte så farligt men iaf.
Va tvungen att åka ut till min lilla Gail för att kolla såren efter i tisdag och dom såg riktigt fina ut så de känns bra :) Så inte blev de nån ridning eller longering idag heller... känner inte att jag vill rida när jag inte mår helt hundra och vill verkligen inte longera henne när de har regnat idag. Blir alldeles för halt i gräset och vill verkligen inte att hon ska skada sig mer!

Nu sitter jag bara å väntar på att Mattias och Eva ska komma hem så jag kan få beställa lite från hans jultidningar och sen ska jag gå och lägga mig. Så får jag väl se när mitt lilla hjärta kommer hem från gymmet, men ligger väl antagligen redan och sover då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0