de va ett tag sen sist

Har inte haft varken tid eller lust att skriva nått på ett tag, men har funderat på att ta tag i de nu!
Veckan på Gotland va alldeles perfekt. Bara få sova ut och göra lite turistgrejer och ta de lugnt va hur skönt som helst. De va välbehövligt kan jag säga :)

Kom hem i lördag morse kl 6 så då sov vi ett tag sen va de hem och packa upp lite, blanda lite shots och sen vad de sista kvällen på Båtveckan som gällde. En massa shots och trevligt folk :) Tyvärr så blev de väl ändå inte en så lyckad kväll som jag hoppats på... Men kul att träffa alla igen iaf :)

Har börjat komma igång med träningen på Gail här igen efter sommarvilan. Hon har blivit lite longerad några gånger och nu igår va de första ridpasset. De blev bara skritt då jag känner att jag vill börja försiktigt med henne nu när hon är dräktig och allt. Men de gick bra och hon va riktigt pigg precis som vanligt (lite för pigg) och hon verka ha konditionen :)

Ikväll blir de också lite ridning och kanske även longering innan så hon får springa av sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0