de blev träning

De gick ändå rätt hyffsat på jobbet idag, trots 2 ånger så kom jag iaf precis över 4000 och de är ju skapligt :p Efter jobbet blev de bara hem en sanbbis och byta om och sen iväg till gymmet med Tobbe och Jonny. De va riktigt jobbigt ett tag men skönt att känna att man gjort nått bra för en gångs skull ;)
Men funderar fortfarande på hur jag ska gör med de här med gymkort alltså... När man har gratis träning hemma liksom... för de tar ju lite mer tid att dra iväg till gymmet och sen hem igen. Går ju snabbare att bara dra ihop nått hemma. Men då måste de ju bli av också!!
Får fundera lite mer på de och prata med mitt lilla hjärta om saken, men jag vet ju redan vad han kommer säga ;)

Nu är de sängen som gäller, upp och jobba imorn och kanske t.o.m lite träning, annars blir de en ridtur+promenad ist :)

Gonatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0