äntligen har jag fått dom

Älskar verkligen att min data aldrig vill fungera som jag vill!!! Jag tänkte jag skulle ta och ladda upp lite bilder här på bloggen från telefonen men såklart så kan inte datan hitta telefonen när jag kopplat in den.... TYPISK!! Och det allra värsta är om jag frågar Tobbe om hjälp så kommer de funka för honom... Hatar de!!

Men jaja,igår fick jag iaf mina täcken som jag beställt till Gail. Ett rött flugtäcke, ett blått ridflugtäcke och ett brunt fleecetäcke. Red en sväng på henne igår så då invigde vi ridtäcket, de passade riktigt bra, och sen efteråt blev de invigning av det andra flugtäcket. Vilket också passade hur bra som helt, skönt att hon kan få a ett ordentligt täcke som verkligen passar :)
Vi red en bit på skogsvägen igår, blev typ 35 min, men hon fick trava lite och sträcka ut i riktigt gallop så de gillade hon, svettig blev hon med så de va ju bara bra ;)

Idag blir de först jobb (som vanligt) sen ikväll ska Eva och jag ta med hästarna och gå hela skogsvägen runt, tar väl drygt 1 timme nånting. Men de blir skönt för då får både dom och vi röra lite på oss :)

Tandborstning är de som gäller nu sen ska strumpro och skor på sen är de bara att der iväg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0