a rainy day

JA inte blec de mkt av Gails träning idag inte, spöregn och blöt häst + blött ute gjorde inte direkt att jag va sugen på att rida lr markarbeta henne. Blir så himla blött i gräset så hon bara halkar om man longerar och är man ute och rider så blir allt så himla blött... Inte kul!

Så istället så har jag suttit vid datan och kollat efter lite olika hästrelaterade jobb och lite reso. Har en resa som jag ska boka någon gång antingen nu i höst/vinet lr i vår. De skulle vara helt perfekt, vill bara kunna fixa till de lite mer så de blir i min smak. Men de ska nog gå :)

Nu är de alldels strax dax att sova, väntar bara på att Tobbe ska bli klar så är de dax att krypa till kojs :)
Imorn är de en ny dag på jobbet och jag hoppas att den ska gå mycke mycke bättre än vad de har gått idag och igår...


ska slänga upp lite nya bilder här sen från semestern, och på Gail, Millan och Leika sen när jag har fått in bilderna på datan... får väl se vilket decenie de blir ;)

God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0