torsdag 28/4

Gick upp vid 7 imorse och käkade lite frukost innan jag gick ut till Randver och Sacja. Mockade lite och red båda två. Randver va riktigt pigg och gick klockrent i alla gångarterna! De finns nästan aldigt någont negativt att säga om den hästen :p Sacja va också riktigt pigg och hon fick komma ut på en lite längre runda mot vad hon är van vid, men de gick bra ändå. Hon fick trava lite idag och de va inga problem alls! Hom t.o.m. hoppade över ett träd som låg på marken och jag tror int hon skulle göra de om hon känner av lederna. Så de är väl ett gott tecken! :)

Väntar på att Ida ska komma hit så vi kan cykla ner till Gimo och ta ut Kingen på en lite promenad och sen ska jag hem och duscha innan jag ska ut till Gail :) Veterinären ska komma och titta på henne. Sen blir de kanske en ridtur så jag kan prova om sadeln passar lr inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0