Skärtorsdag!!

Va iväg med Tobbe och Matte och hämtade bil nere i Gimo, dom har då sina sätt och ideér dom där två ;p men de gick bra och de blev en hel del skratt på vägen :)
Va ute och gick påskgubbe/påskkärring med Mattias och jag lyckades få lite godis jag me trots att jag inte va utklädd ;)
Jag longerade både Gail och Leijka och de gick ritkigt bra! Gail sprang på som bara den och va faktiskt duktig och lyssnade på hjälperna från backen. Leijka gick också på bra och hon till och med travade lite grann, jag blev lite imponerad ;)
Kollade på när Tobbe meckade med traktorn och jag kan ju säga att jag inte fattade nått, så jag satt bra där jag satt, till ingen nytta lr hjälp :p Sen bar de av till Timmy för lite grillning och dricka. De blev en riktigt bra kväll/natt :) Lite för vingligt på vägen hem bara, men de berodde inte på mig den här gången iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0