Gail

Veterinären va ut igår och Gail gick igenom besiktningen!! :) Så nu är de bara å träna på och se om jag kanske kan lyckas med vad jag tänkt med henne. 
Va ut och red lite med nya sadeln igår också, de gick riktigt bra bara de att sadelgjorden va något för lång... Måste prova en annan lr köpa en ny. Sen va de de där med bettet... måste prova om Evas andra bett passar annars får de bli ett nytt sånt också...

Ska till stan med mamma efter skolan och sen ska jag nog ut och rida en sväng ikväll :) tänkte försöka hitta galoppen på henne, för passen finns ju där så de är bara tölt och gallopp som ska hittas och tränas upp så har jag en 5-gångs häst ;)

Min fina Gail Obell! ♥


Kommentarer
Postat av: sofie jansson

Vad sööt hon är :D

2011-04-30 @ 13:40:32
URL: http://sofieslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0