awesome!

Har haft en riktigt bra helg! Har varit ute i skogen nästan hela helgen och bara kommit hem och mockat lite och hämtat kläder ;) haha men så ska de få vara ibland :)
Har kollat på en massa film och myst hela helgen, skulle väl ha behövt plugga lite men de är ju lite svårt när man glömmer böckerna hemma ;)
Imorse tog vi en ridtur, barbacka och de va första gången jag någonsinn suttit på en pigg och energisk travare på typ 1,65 i mkh! De va bara tur att jag inte åkte av kan jag säga, för hon försökte verkligen få av mig typ 2-3 ggr ;p men jag satt kvar jag!! :)

Nu har jag precis skrivit klart mitt historia arbete och de är till och med iväg skickat. Så nu är de nog sängen som väntar för är verkligen hur trött som helst... Och imorn är de en ny dag och där är de dax för rapportskrivning igen... inte nått att se fram emot direkt :/


Kommentarer
Postat av: Sofie jansson

Vems travare var det då? :D nyfiken haha !

2011-04-11 @ 23:26:59
URL: http://sofieslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0